Projectes subvencionats per la UE

Projectes d'innovació, estimulació i rehabilitació cognitiva, implementació d'activitat física

La contractació derivada d´aquesta actuació està subvencionada pel SOC i finançada al 100% pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19

Gent gran

Dirigit a promoure canvis sistèmics a la situació de vulnerabilitat derivada de les limitacions socials, econòmiques i de salut associades a la seva edat

Envelliment actiu.

Prevenció del deteriorament cognitiu.

Atenció de situacions de vulnerabilitat.

Projecte Ariadna, llavor de la llei de la Dependència de 2006.

Dona

Programes de formació i inserció laboral adreçat a dones en situació de vulnerabilitat.

Projecte DAMM

Dones afectades per malalties minoritàries.

Projecte Igualtat

Noves formes de violència contra la dona

Llegir més

Discapacitat

Dirigit a promoure canvis sistèmics a la situació de vulnerabilitat sociolaboral i de salut derivats de les limitacions associades a la discapacitat.

Activitats: Itineraris específics dinserció i millora de la salut. Sensibilització política i social de les problemàtiques existents en aquest àmbit.

Projecte Barreres Ambientals

Accessibilitat ambiental i riscos a la salut conseqüència del canvi climàtic

(Projecte que ha obtingut el reconeixement del Govern d'Espanya el 2022)

Projecte Invisibles

Limitacions socials i laborals associades a Malalties Minoriatries.

Cultura, Art i Literatura

Amb l'objectiu de promoure la lectura i activitats artístiques i literàries a través de nous formats d'expressió, i fomentar la inclusió d'artistes en situació de vulnerabilitat i/o risc d'exclusió.

Projectes

ART-DIGITAL, noves formes dexpressió a través de lart digital.

ART-NERGIA, sinergies entre diferents llengües i manifestacions artístiques i literàries

ART-ODS, foment dels objectius de desenvolupament sostenible a través de l'art i la literatura.

PACTE DE LLETRES, foment de la lectura com a nexe de concòrdia intercultural.

Cooperació internacional

Amb lobjectiu de fomentar la cultura, lintercanvi de coneixement i promoure el diàleg i la pau.

Activitats:

Cooperació cultural, tècnica i educativa.

Construcció de xarxes dinteracció internacional

Cims de diàleg i participació democràtica.

Sensibilització dObjectius de Desenvolupament Sostenible.

Infàcia

Amb l'objectiu d'impulsar projectes innovadors que afavoreixin la igualtat d'oportunitats i aportin respostes a situacions de vulnerabilitat infantil.

Projectes Educatius i esportius

SINÈRGIES COGNITIVES, destinat a millorar les capacitats cognitives a través de l'esport.

Esport

Amb l'objectiu de potenciar l'activitat física, millorar la qualitat tècnica i promoure els valors de l'olimpisme.

Projecte Olímpia

Guardonat el 2018 i el 2021 per la seva contribució a la transformació positiva de la societat a través de l'esport.