Inici

Benvingut a la nostra fundació

Ajuda'ns Els nostres projectes

Missió

La Fundació Ager planteja alternatives innovadores que aporten solucions a situacions de vulnerabilitat de les persones i problemàtiques existents a la societat actual i futura. Les línies estratègiques de la nostra entitat estan alineades als objectius de desenvolupament sostenible que marca l'Agenda 2030 de les Nacions Unides.

Visió

Ser una fundació de referència per dur a terme projectes innovadors basats en la recerca aplicada que aporten solucions efectives a les problemàtiques actuals i de futur, i contribueixen a la transformació positiva de la societat.

Valors

Els nostres projectes es basen en cinc dimensions fonamentals: persones, prosperitat, planeta, participació col·lectiva i pau, i estan alineats amb els objectius de desenvolupament sostenible de les Nacions Unides i Agenda 2030

Complim amb l'agenda 2030 de l'ONU

Els nostres projectes contribueixen a la consecució dels objectius de desenvolupament sostenible.

Qui som?

La Fundació Ager es constitueix el 2005 amb la finalitat de donar suport als col·lectius més vulnerables de la nostra societat i fer partícips de la nostra missió al gran públic. El nostre capital humà està format per persones de totes les edats i de diversos àmbits professionals amb voluntat altruista de col·laborar, fomentar projectes socials, culturals i educatius. Els nostres projectes compten amb el suport i la col·laboració d'altres entitats, universitats, organismes oficials, governs i ONG. La nostra entitat està sempre oberta a nous col·laboradors que vulguin participar als nostres projectes.

Què fem i perquè ho fem?

Projectes innovadors basats en la investigació aplicada que implementem a la societat a través de projectes pilots que milloren la qualitat de vida a col·lectius desafavorits i aporten solucions a situacions de vulnerabilitat de les persones que redunden en benefici de la societat. Som pioners en dur a terme projectes multidisciplinaris de desenvolupament sostenible a nivell social, educatiu, artístic, cultural, esportiu i de cooperació dirigits a persones vulnerables, persones grans, discapacitat, risc d'exclusió, infància i dones. Les línies estratègiques de la nostra entitat estan alineades als Objectius de Desenvolupament Sostenible i Agenda 2030 de les Nacions Unides.

Com ho fem?

Detectar noves necessitats

• Posem a l'agenda noves problemàtiques que necessiten canvis.
  • Visibilitzem situacions de vulnerabilitat que afecten col·lectius desafavorits.

Busquem i trobem una solució pràctica que beneficiï el col·lectiu desfavorit

• Investigació científica i tècnica.
  • Elaboració del projecte basat en la investigació científica prèvia amb fórmules imaginatives que aportin solucions sostenibles al problema.
  • Posada en marxa del projecte pilot.

Replicabilitat del projecte pilot i/o implementació de la solució a través del Govern

• Implantació del projecte en altres territoris
  • Sinergies amb altres entitats
  • Sensibilització social i políticaCooperació internacional