Els nostres èxits

Durant tots aquests anys, Fundació Ager ha aconseguit grans canvis per a la nostra societat que a dia d'avui segueixen tenint un impacte real al nostre entorn. El nostre compromís és real. A continuació mostrem els projectes més rellevants que la nostra fundació ha dut a terme.

Llei de dependència

Aquesta llei s'apliquen a les persones que depenen permanentment per motius d'edat, de malaltia o de discapacitat. Persones que requereixen assistència d'una o més persones per realitzar les activitats diàries.

Des de la nostra fundació impulsem aquesta problemàtica fins a convertir-la en una llei que avui ajuda milers de persones al nostre país.

Accessibilitat ambiental

A dia d'avui, el govern d'Espanya reconeix l'accessibilitat ambiental com totes aquelles persones vulnerables al canvi climàtic i que, per causa d'aquest, han començat a conviure amb noves problemàtiques. Ja sigui complicant les seves malalties, posant en risc els seus immobles o dificultant les seves tasques i feines. Aquest és un gran pas cap a legislació d'aquest tipus de noves problemàtiques que cada cop afecten més la nostra societat.

T'agradaria ajudar-nos?

A dia d'avui seguim treballant per treure nous projectes endavant. Si t'agradaria ajudar o col·laborar amb nosaltres, no dubtis a contactar-nos.

Ajuda'ns